Rabu, 18 Januari 2012

Cucuk-cucuk Mata

Memula Nur Iman lahir dulu kan, rambutnya agak tebal dan lebat. Mengerbang pula tu. muahahaha
Lepas tu kena cukur botak.
Lambat sungguh pula rambutnya tumbuh.
Bila tumbuh pula, bertompok ikut pusaran. Bermula dari tengah-tengah kepala.
Sekarang, dak Iman dah setahun 6 bulan.
Rambut depan yang cepat panjang. Cucuk mata udah....
Sekarang samada ikat rambut atau pakaikan klip je.
Tapi klip rambut tak tahan. Asyik dibuang je. Yang mahal yang murah, mana tah hilang.
Jadi, lagi elok guna pengikat rambut. Tangan kecik tu tak pandai buka lagi.

see..see... the rambut.. sebutir dua nasi perhiasan semata2..


hat ini pakai klip


lagi suka ikat begini. hat depan.


hat belakang

7 ulasan:

  1. lembutnye rambut nur iman..Kira & Syakil dua² spesies rambut lebat hehehehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. halus rambut Iman nih wina..
      memula lahir dulu keras kejung je.
      pas cukur tu yang tumbuh gini.

      Padam
  2. pjg dah rambut dia! a;ah la nampak lembut je rambut dia...rambut my aufa cucuk telinga..hehhee

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe.. macam2 pesen bebudak nih kan..
      tapi kalau banding dengan eden, time den baby botak tak ada rambut. memang tak berambut dari lahir.

      Padam
  3. comelnya....

    suka tgk budak2 mcm ni=))
    sejuk hati...

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdullilah... memang sejuk hati. :)

      Padam
  4. comelll nye iman..hehe
    aleesya laks rambut mmg lambat sungguh panjang.da 2 tahun lebih da..tak pernah potong..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...