Ahad, 19 Jun 2011

Saya Suka Berenang!

Berenang yang betul-betul berenang. haha.. Letih berenang yang betul-betul baru berenang santai. Walaupun saya suka berenang, yang sebenarnya saya takut air.
Tapi kalau dah terjun dalam air, dah tak ingat daratan pula. Sekarang, saya lebih selesa berenang di kolam renang dari berenang di sungai.
Kalau berenang di sungai, takut-takut juga. Kalau sungai jernih, nampak dasar tak apa. Kalau tak nampak dasar yang buat rasa was-was. Kefobiaan sungguh!
Walaupun begitu, berenang menjadi kegemaran saya dan anak. Terapi awet muda. haha.. Bagi Nur Iman pula, sesi memanjangkan kaki. Terkotek-kotek je kaki dalam air tu. Comel!



muka kegembiraan berendam Nur Iman walaupun neck floatnya terbalik. muahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...