Sabtu, 13 Ogos 2011

Tahniah! Pemenang Tempat Kedua Peraduan Dunia Susu Ibu!

Ingat lagi tak catatan Peraduan Dunia Susu Ibu?
Sewaktu saya kena tag oleh Dunia Susu Ibu, saya tengah melihat barangan bayi untuk dihadiahkan kepada 6 orang guru yang telah selamat melahirkan bayi.
Saya mengambil masa untuk klik. Bila saya klik, oh...... terkejut lipan bara.. Saya terpilih sebagai pemenang tempat kedua untuk kategori caesarean. wah... sungguh tak sangka.


Terima kasih banyak-banyak kepada penganjur. Alhamdullilah ramai peserta berkongsi pengalaman masing-masing. Boleh dijadikan rujukan di masa hadapan. 

Terpilih sebagai pemenang tempat kedua bermaksud saya mendapat hadiah berupa produk penyusuan ibu bernilai rm102.70.
Sehari selepas pengumuman pemenang, hadiah selamat sampai ke tangan. Antara hadiahnya ialah Stylo Exec Bag Brown, Breastmilk Storage Bottle, Safety plus Duragel Ice Pack.

Sebenarnya tidak terfikir untuk menang. Malah masuk peraduan juga sekadar berkongsi pengalaman yang tidak seberapa. Alhamdullilah... rezeki.. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...